جزوه آموزش پردازش تصویر با استفاده از نرم افزار Matlab

جزوه آموزش پردازش تصویر با استفاده از نرم افزار Matlab
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
546 بازدید
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

جزوه آموزش پردازش تصویر با استفاده از نرم افزار Matlab

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه آموزش پردازش تصویر با استفاده از نرم افزار Matlab می باشد. این فایل شامل ۲۳ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری  و دانلود نمایید.

جزوه آموزش پردازش تصویر با استفاده از نرم افزار Matlab

توجه: توضیح زیر خارج از متن فایل می باشد:

پردازش تصاویر امروزه بیشتر به موضوع پردازش تصویر دیجیتال گفته می‌شود که شاخه‌ای از دانش رایانه است.

که با پردازش سیگنال دیجیتال که نماینده تصاویر برداشته شده با دوربین دیجیتال یا پویش شده توسط پویشگر هستند سر و کار دارد.

پردازش تصاویر دارای دو شاخه عمدهٔ بهبود تصاویر و بینایی ماشین است. بهبود تصاویر در برگیرندهٔ روش هایی چون استفاده از فیلتر محو کننده و افزایش تضاد برای بهتر کردن کیفیت دیداری تصاویر و اطمینان از نمایش درست آنها در محیط مقصد (مانند چاپگر یا نمایشگر رایانه) است.

در حالی که بینایی ماشین به روش هایی می‌پردازد که به کمک آنها می‌توان معنی و محتوای تصاویر را درک کرد تا از آنها در کارهایی چون رباتیک و محور تصاویر استفاده شود. پردازش تصویر به دو نوع دیجیتال و آنالوگ تقسیم می‌شود. اما امروزه منظور از پردازش تصویر بیشتر پردازش دیجیتالی تصاویر می‌باشد. این علم به شکلی عمیق با علوم کامپیوتر، برنامه نویسی و پردازش سیگنال درهم آمیخته شده است. و کسی که قصد یادگیری این علم را داشته باشد لازم است قبل از با یک زبان برنامه نویسی مانند  MATLAB آشنا باشد و همچنین پیش زمینه ای قوی در ریاضیات گسسته داشته باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.