فایل جزوه مدیریت تطبیقی استاد کامران فقیهی

فایل جزوه مدیریت تطبیقی استاد کامران فقیهی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
2MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
650 بازدید
10,000 تومان 8,500 تومان٪15 تخفیف

فایل جزوه مدیریت تطبیقی استاد کامران فقیهی

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر pdf جزوه مدیریت تطبیقی تدریس استاد کامران فقیهی می باشد. این فایل شامل ۹۶ صفحه جزوه بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت pdf برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرار داده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل جزوه مدیریت تطبیقی استاد کامران فقیهی

منابع و مراجع: کتاب مدیریت تطبیقی : ۱- دکتر سیدمهدی الوانی- سیمین سلطانی عربشاهی ۲- دکتر سید محمد مقیمی ۳- دکتر محمد علی حقیقی

برای مطالعه مدیریت تطبیقی دلایل بسیاری موجود است:
نخست آنکه ما در دنیایی وابسته به هم زندگی می کنیم. دراین وابستگی دولتها و به تبع آن مدیریت دولتی کشورها نقش عمده ای ایفا می کنند .از سوی دیگر بخش خصوصی نیز تابع قوانین و مقررات دولتی بوده و رفتارهای آن با سیاستهای دولتی تنظیم می شود.

در این حال هم مدیران دولتی و هم مدیران بخش خصوصی و غیر دولتی باید تفکر و نگرشی جهانی داشته باشد و به عوامل برون مرزی خود توجه کافی مبذول کنند زیرا صنایع داخلی کشورها و سازمانهای
دولتی تحت تاثیر سیاستها و رقابتهای خارجی قرار دارد و امروزه هیچ موسسه و سازمانی از رقابت خارجی مصون نیست.

دوم آنکه مطالعه فرهنگ ملی را می زداید و ما را به سوی ادراکی فراتر از آن سوق می دهد. سوم آنکه تجزیه و تحلیل تطبیقی مدیریت با گسترش تعداد متغییرهای سازمانی در یک زمینه ی مطالعاتی به افزایش مبانی علم و آگاهی می انجامد مثلا فرهنگ های مختلف را می توان بر روی طیفی با متغییرهای مختلف سازماندهی کرد. هر فرهنگی دامنه ی محدودی از ویژگی هارا در آن طیف نشان می دهد.

با انتخاب دقیق فرهنگها می توان دامنه ی متغییرها را گسترش داد و به ویژگیهای بیشتری دست یافت .چهارم آنکه تجزیه و تحلیل تطبیقی مدیریت با خارج ساختن ما از چارچوب مفروضاتی که معمولا بستر عمل ما را تشکیل می دهند به گسترده شدن آگاهی ما از امکانات مدیریت کمک می کند و نیز توانایی ما را برای تشریح و درک فرایندهای مدیریتی هر کشور دو چندان می سازد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.