فایل جزوه هموگلوبین الکتروفورز ترجمه دکتر کتایون خداوردیان

فایل جزوه هموگلوبین الکتروفورز ترجمه دکتر کتایون خداوردیان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
476KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
394 بازدید
7,000 تومان 5,500 تومان٪21 تخفیف

فایل جزوه هموگلوبین الکتروفورز ترجمه دکتر کتایون خداوردیان

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf جزوه الکتروفورز هموگلوبین ( الکتروفورز استات سلولز سیترات آگار –اصول روش کار خطاها) ترجمه دکتر کتایون خداوردیان می باشد. این فایل شامل ۱۲ صفحه جزوه تایپ شده بسیار ارزشمند و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

جزوه هموگلوبین الکتروفورز ترجمه دکتر کتایون خداوردیان

قسمتی از متن فایل:

الکتروفورز

معین. PH الکتروفورز عبارت است از حرکت یک جسم باردار در یک میدان الکتریکی در قلیائی دارای بار منفی PH ایزو الکتریک خود دارای بارهای منفی ومثبت برابرند، بنابر این در PH پروتئین ها در شده و بطرف قطب مثبت حرکت می کنند.

در طی این حرکت جدا سازی صورت می گیرد. هموگلوبین نرمال در افراد بالغ (HbA) در بافر قلیایی دارای شارژ منفی است و به طرف آند حرکت می کند .  بدلیل ساختمان غیر طبیعی آنها که معمولا” A جداسازی بیشتر انواع هموگلوبین های غیرطبیعی از هموگلوبین یک آمینواسید جایگزین آمینو اسید دیگرشده است ، بر اساس تغییر در شارژ الکتریکی شان صورت می گیرد.

جدا سازی الکتروفورتیک روشی ساده برای شناسائی مقدماتی بسیاری از هموگلوبین ها می باشد. الکتروفورز استات سلولز جهت بررسی هموگلوبینوپاتی ها وجود دارد که حامل های سلولزی از متداول ترین آنها می باشد.

انواع مختلف حامل (Supporting media) وجود دارد که حامل های سلولزی از متداول ترین آنها می باشد. مزایا: سهولت استفاده ،جدا سازی سریع هموگلوبین های C و S، F ،A (با جذب کم)،حمل آسان و نگهداری
طولانی مدت با قرار دادن در کیسه پلاستیکی

معایب: عدم شناسائی اجزائی از هموگلوبین با غلظت کم،عدم جدا سازی همه انواع هموگلوبین بخصوص هموگلوبین در کنار هم جدا می شوند که ممکن است مقادیر کم هر یک در A و F های ناپایدار. هم چنین هموگلوبین های برابر مقدار بالای دیگری قابل جدا سازی نباشند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.