فایل جزوه مراقبت های پرستاری دیابت در منزل 

فایل جزوه مراقبت های پرستاری دیابت در منزل 
نوع فایل
pdf
حجم فایل
11MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
510 بازدید
11,000 تومان 9,000 تومان٪18 تخفیف

فایل جزوه مراقبت های پرستاری دیابت در منزل 

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf پاورپوینت جزوه مراقبت های پرستاری دیابت در منزل  می باشد. این فایل شامل شامل ۱۶۰صفحه جزوه بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل جزوه مراقبت های پرستاری دیابت در منزل 

مراقبت از بیماری دیابت برای بیماران با چالش های مختلفی همراه است. مراقبت در سالمندان تنها و یا ناتوان از جمله مواردی است که به توجه و حمایت بیشتری نیاز دارد. در صورتی که خانواده تخصص و زمان کافی برای مراقبت از بیماران مبتلا به دیابت را نداشته باشد، می تواند با استفاده از خدمات مراقبتی در منزل نگهداری از بیمار و توجه به تمامی جوانب مرتبط با بیماری دیابت را به دست پرستار کودک و یا پرستار سالمند در منزل بسپارد.

مراقبت از فرد مبتلا به دیابت کار بسیار پیچیده ای است، پرستار باید شناخت کاملی از این بیماری داشته باشد و از عوارض و پیامد های آن در صورت کوتاهی در امر مراقبت کاملا آگاه باشد. از این رو یک مراقب و پرستار در منزل باید توانایی مدیریت کردن بیمار مبتلا به دیابت را داشته باشد.

مراقبین نقش اصلی را در کمک به بیمار برای کنترل شرایط بیماری خود از نظر جسمانی و روانی دارند. در زمینه مراقبت از بیمار مبتلا به دیابت فقط توجه نکات درمانی کافی نیست بلکه مهمترین نکته تشویق و حمایت بیمار برای بالا بردن سطح کیفیت زندگی او است.

مراقبینی که در منزل بیمار حضور داند باید نشانه های اصلی و مهم بیماری را بشناسند.

یکی از این نشانه ها هایپوگلایسمی(کاهش قند خون) است. سرگیجه، لرز، تعریق، ضعف، خستگی، تحریک پذیری، نوسانات خلقی و سردرد در زمان افت قند خون در بیمار میتوان مشاهده کرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.