پاورپوینت تعالی سازمانی و جوایز کیفیت

پاورپوینت تعالی سازمانی و جوایز کیفیت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
752KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
453 بازدید
9,000 تومان 7,500 تومان٪17 تخفیف

پاورپوینت تعالی سازمانی و جوایز کیفیت

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت تعالی سازمانی و جوایز کیفیت می باشد. این فایل شامل ۵۵ اسلاید بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت تعالی سازمانی و جوایز کیفیت

اهدای جایزه ملی کیفیت یکی از شیوه های رایج برای افزایش توجه به نهادینه سازی تفکر بهبود کیفیت جامع در سازمان هاست. این جایزه با شناسایی، انتخاب و معرفی شرکت های برتر، تعریف و گسترش مفاهیم تعالی سازمانی و تبادل اطلاعات، به عنوان روشی اثربخش در بهبود رقابت پذیری ملی، عمل می نماید. از دیدگاه سازمان ها، جایزه ملی کیفیت یک نوع اعتبار برای تقویت مزیت های رقابتی، شیوه های راهبردی است.

امروزه در جهانی که آهنگ و پیچیدگی دگرگونی ها، هر نوع مقاومت را در هم می شکند و مرزهای پذیرفته شده مکان، زبان، صنعت، بازار، بخش های خصوصی، عمومی و اجتماعی را در هم می ریزد، شرط لازم و ضروری برای بقا و توسعه، ایجاد بستری مناسب برای انعطاف پذیری در فرایندها، نگرش ها، فناوری ها و ارزش های سازمان می باشد بدین معنی که با هرگونه تغییری، سازمان قادر به ارایه بهترین و برترین محصول یا خدمات مطابق با خواست و نیاز مشتری باشد.

—آنچه می تواند به عنوان بهترین شاخص برای نشان دادن میزان توجه و تمرکز برخواسته های مشتریان به اثربخش ترین و کاراترین شکل ممکن استفاده شود، مقوله کیفیت است . بنابراین بهبود کیفیت را می توان یکی از رویکردهای اصلی برای ارتقای سازمان در جهت بهبود فرآیندها، محصولات و خدمات دانست لذا سازمانی از بقا و تعالی برخوردار خواهد بود که به مقوله کیفیت در کلیه سطوح سازمان توجه نماید.

“کیفیت نقطه شروعی برای آغاز سفر به سوی تعالی سازمانی است”

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.