پاورپوینت کتاب تئوری و طراحی سازمان مولف ریچارد .ال.د فت

پاورپوینت کتاب تئوری و طراحی سازمان مولف ریچارد .ال.د فت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
525KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
187 بازدید
12,000 تومان 9,800 تومان٪18 تخفیف
افزودن به سبد خرید

پاورپوینت کتاب تئوری و طراحی سازمان مولف ریچارد .ال.د فت

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت کتاب تئوری و طراحی سازمان مولف ریچارد .ال.د فت می باشد. این فایل شامل ۲۵۱ اسلاید بسیار مفید و ارزنده و قابل ویرایش می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت کتاب تئوری و طراحی سازمان مولف ریچارد .ال.د فت

فهرست:

  • بخش اول: مقدمه ای بر سازمان
  • فصل اول: سازمانها و تئوری سازمان
  • بخش دوم: سیستم باز
  • فصل دوم: مدیریت استراتژیک و اثربخشی سازمان
  • فصل سوم: محیط خارجی
  • بخش سوم: ساختار و طراحی سازمان
  • فصل چهارم: تکنولوژی تولید کالا،خدمات و اطلاعات
  • فصل پنجم: اندازه،چرخۀ حیات و سیر قهقرایی سازمان
  • فصل ششم: مبانی ساختار سازمان
  • فصل هفتم: طراحی نوین برای رقابت جهانی

مقدمه: بیشتر مدیران امروز باید چنین احساس کنند که در یک هواپیمای بسیار سریع در حال پرواز هستند و همزمان با آن در حال ساخت چنین هواپیمایی می باشند“.

سازمانها دریافته اند که برای رویارویی با پدیده ها و مشکلات جدید، ارائه کالاها و خدماتی با کیفیتی بالاتر، و سرانجام تامین خواسته های مشتریان بهترین راه این است که بین کارکنان هماهنگی و ایجاد انگیزه کنند.

تعریف سازمان:

  • ۱)یک نهاد اجتماعی است؛
  • ۲)که مبتنی بر هدف می باشد؛
  • ۳)ساختار آن بصورتی آگاهانه طرح ریزی شده است و دارای سیستمهای فعال و هماهنگ است؛
  • ۴)با محیط خارجی ارتباط دارد.

دلایل اهمیت سازمان:

  • ۱.برای دستیابی به هدفها و نتیجه های مورد نظر،منابع لازم را تهیه و تأمین کند.
  • ۲.کالاها و خدمات ره به صورتی کارا و با راندمانی بالا تولید و ارائه کند.
  • ۳.نوآوری را تشویق و تسهیل نماید.
  • ۴.از کامپیوتر و تکنولوژی نوین استفاده کند.
  • ۵.خود را با عوامل محیطی و در حال تغییر وفق دهد و بر آنها اعمال نفوذ کند.
  • ۶.به آنچه مورد نظر مشتریان،مالکان و کارکنان است ارج نهد و بر ارزش آنها بیفزاید.
  • ۷.بکوشد تا با چالشهای حاصل از ناهمگونی نیروی کار دست و پنجه نرم کند،مسائل اخلاقی را رعایت نماید و موجب انگیزش،تشویق و هماهنگی کارکنان شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.