دانلود جزوه آزمایشگاه تکمیلی بتن و طرح اختلاط

دانلود جزوه آزمایشگاه تکمیلی بتن و طرح اختلاط
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
626 بازدید
10,000 تومان 8,000 تومان٪20 تخفیف

دانلود جزوه آزمایشگاه تکمیلی بتن و طرح اختلاط

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf پاورپوینت جزوه آزمایشگاه تکمیلی بتن و طرح اختلاط می باشد. این فایل شامل ۹۸ صفحه مطالب بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود جزوه آزمایشگاه تکمیلی بتن و طرح اختلاط

بتن در مفهوم بسیار وسیع به محصولی که از یک ماده چسبنده با خاصیت سیمانی شدن تشکیل شده باشد ، اتلاق می شود . این ماده چسبنده عموما حاصل فعل و انفعالات شیمیایی سیمان های هیدرولیکی و آب می باشد . بتن ممکن است از انواع مختلف سیمان و پوزولان ها، سرباره ی کوره ها ، مواد مضاف ، گوگرد ، مواد افزودنی ، پلیمر ها ، الیاف و … تهیه شود .

بتن بد یا ضعیف بتنی است بسیار روان (به روانی سوپ) که پس از سخت شدن کرمو می شود و غیر همگن و دارای مقاومت کم خواهد بود . دلیل ایجاد همچین بتن ضعیفی طرح اختلاط نامناسب می باشد . از این رو به اهمیت بالای طرح اختلاط بتن پی می بریم که در جزوه پیش رو در قالب یک فصل کامل به این موضوع پرداخته شده است . روانی بتن خوب باید چه در هنگام سخت شدن و چه در حالت تازه ، زمانی که از مخلوط کن تخلیه می شود و در مخلوط کن ریخته می شود ، باید طوری باشد که با وسایل موجود در کارگاه بتوان آن را متراکم نمود . همچنین چسبندگی مخلوط باید بحدی باشد که در حین حمل و ریختن بتن ، مواد از یکدیگر جدا نشوند .

در گذشته در شناخت بتن و ارائه راهکار های طرح اختلاط ، همواره با رویکرد مقاومتی به این ماده سازه ای توجه می شد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.