دانلود پاورپوینت روش های حفظ و نگهداری تجهیزات پزشکی

دانلود پاورپوینت روش های حفظ و نگهداری تجهیزات پزشکی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
993KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
341 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

دانلود پاورپوینت روش های حفظ و نگهداری تجهیزات پزشکی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل پاورپوینت روش های حفظ و نگهداری تجهیزات پزشکی می باشد. این فایل شامل ۲۱ اسلاید قابل ویرایش و بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود پاورپوینت روش های حفظ و نگهداری تجهیزات پزشکی

مقدمه

تجهیزات پزشکی مانند همه علوم و فنون در قرن بیستم تغییرات و پیشرفت های بسیاری را تجربه کرده است و همچنان روز به روز بر شتاب این تغییرات افزوده می شود . از اولین عینک ها و گوشی های معاینه و ابزارهای جراحی که ساخته شده تا به امروز شمار تجهیزات مورد استفاده در تشخیص و درمان بیماری ها، بی شمار و پیچیدگی های آنها حیرت آور گردیده است .

با توجه به کاربرد این تجهیزات که مستقیم و غیر مستقیم با سلامت انسان ها مربوط هستند ، درستی و صحت عملکرد آنها نیز روز به روز از حساسیت بالایی برخوردار شده است . بنابراین تدوین استانداردها و ایجاد

تقسیم بندی تجهیزات پزشکی

در یک نگاه کلی تجهیزات پزشکی را می توان به سه گروه تقسیم کرد. این تقسیم بندی همه تجهیزات پزشکی ، آزمایشگاهی و غیره را در بر میگیرد :

  • اندازه گیری و سنجش پارامترها مثال : فشارسنج
  • تشخیصی و تصویربرداری مثال : MRI
  • درمانی مثال : دستگاه فیکو
  • گروه اول طیف وسیعی از دستگاه ها را در بر می گیرد که به ظاهر چندان هم ساختاری پیچیده ندارند. ولی به دلیل نوع کاربردشان اتفاقاً از حساسیت بالایی برخوردارند . دستگاه های فشارسنج ، ترمومتر، ترازو ، اکسیمتر و … در این گروه قرار دارند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.