فایل مقاله بررسی الگوی اختلالات زبانی در بیماران آسیب دیده مغزی

فایل مقاله بررسی الگوی اختلالات زبانی در بیماران آسیب دیده مغزی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
691KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
393 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

فایل مقاله بررسی الگوی اختلالات زبانی در بیماران آسیب دیده مغزی

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل pdf مقاله بررسی الگوی اختلالات زبانی در بیماران آسیب دیده مغزی شواهدی از بیماران دوزبانه کردی – فارسی می باشد. این فایل شامل ۱۰ صفحه مقاله بسیار ارزشمند و مفید می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل مقاله بررسی الگوی اختلالات زبانی در بیماران آسیب دیده مغزی

چکیده
مقدمه: اختلالات زبانی اعم از تولیدی و درکی در وجوه متفاوت زبان، در بیماران آسیب دیده مغزی به چشم میخورد. بررسی و تحلیل این نوع اختلالات می تواند در درمان بهتر و سریع تر این بیماران مؤثر واقع شود. این مطالعه با و بررسی الگوی بازگشت (CVA) هدف بررسی و تعیین نوع آفازی در بیماران دو زبانه کرد ی – فارسی آسیب دیده مغز ی زبانی در دو زبان صورت گرفته است.

مقدمه
در طول تاریخ همواره تلاش های بسیاری برای درک ارتباط بین زبان و ذهن و شناسایی ماهیت آن ها انجام گرفته است. هم چنین روش های استفاده از انگاره ها و روش های زبان شناختی، روان شناختی و عصب شناختی، به ویژه در نیم قرن اخیر، سبب گردیده است تا دیدگاه ها و یافته های جدید در مورد پردازش طبیعی و نیز اختلالات زبانی به دست آید، که جزئیات بیشتری در مورد ویژگی های زبان و ذهن در اختیار ما
قرار می دهد.

در این راستا مطالعه افراد زبان پریش(آفازی) امکان دستیابی به اطلاعات بیشتر در زمینه سازمان یابی کالبدشناختی مغز را برای ما فراهم میآورد. این مطالعات ابزار مفیدی برای محک نظریه های زبان شناختی متفاوت در مورد کارکرد زبان می باشند که همسو با پژوهش های عصب شناسان زبان در مورد چگونگی بازنمایی و پردازش زبان در ذهن و نیز چگونگی اضمحلال آن در اثر ضایعات مغزی صورت گرفته اند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.