دانلود پاورپوینت در آمدی بر نظریه مکانیابی صنعتی روستو و راسترون

دانلود پاورپوینت در آمدی بر نظریه مکانیابی صنعتی روستو و راسترون
نوع فایل
ppt
حجم فایل
747KB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
388 بازدید
8,000 تومان 6,000 تومان٪25 تخفیف

دانلود پاورپوینت در آمدی بر نظریه مکانیابی صنعتی روستو و راسترون

دانشجویان و دانش پژوهان گرامی فایل حاضر پاورپوینت در آمدی بر نظریه مکانیابی صنعتی روستو و راسترون می باشد. این فایل شامل ۱۶ اسلاید قابل ویرایش بسیار مفید و ارزنده می باشد و در قالب فرمت ppt برای راحتی و مطالعه شما عزیزان تهیه گردیده و در دسترس قرارداده شده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد. برای دریافت فایل می توانید این فایل را از فروشگاه سایت مهرفایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود پاورپوینت در آمدی بر نظریه مکانیابی صنعتی روستو و راسترون

راسترون

راسترون در زمینه مکان یابی صنعتی به محدودیتهای طبیعی،اقتصادی  تکنیک واقف است.اگر چه فرایند تولید مستلزم استفاده از منابع تولیدی  است ولی نحوه بهرگیری از آنها در گرو محدودیتهای اقتصادی نیز هست.بنابرایناساس نظریه وی توه زیاد به محدودی اقتصادی دارد بویژه در زمینه تعیین حاشیه و یا مرز فایی سوددهی که در ماورای ای محدود بهینه اقتصادی برای منابع تولیدی مقدور نیست.

وی در تحلیل نظریه خودنه تنها هزینه حمل و نقل بلکه هزینه مکانی_موقعیتی را در زمینه دریافت نیروی کار،مواد اولیه،زمین،بازار و سرمایه مد نظر قرار میدهد.

راسترون از اهمیت فن آوری غافل نبوده.

از نظر وی در شرایطی که صنعت در  معرض تغییرا پی درپی فن آوری بود و اهمیت عوامل تولید پیاپی در نوسان است هزینه های پایه و مکانی_موقعیتی از اهمیت کمتری برخوردار خواهد بود

روستو

روستو به مرحله بندی و تئوری تکاملی گرایش دارد نظریه وی را با مارکس یکی میدانند در حالی که مارکس و مارکسیست نوعی جبر در تکامل است و جوامع در طول زمان با مبارزات طبقاتی تکامل پیدا کرده اند و از یک شیوه به شیوه دیگر روی اورداند در حالی که بحث روستوبه این معنای تکاملی نیست.
به اعتقاد وی اهمیت عوامل تولیدی در واحد صنعتی یکسان نیست،و به نطر وی صنایع در چهارچوب مدل چرخه تولید سه مدل را داراست.که اهمیت عوامل تولیدی در هر یک از مراحل و تاثیر در مکان یابی صنعتی متفاوت است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.