دانلود پاورپوینت تفاوت انسان و مورچه (انسان ،طبیعت ،معماری)

دانلود پاورپوینت تفاوت انسان و مورچه (انسان ،طبیعت ،معماری)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3MB
نویسنده
دسته بندی
تعداد بازدید
311 بازدید
9,000 تومان 7,000 تومان٪22 تخفیف

دانلود پاورپوینت تفاوت انسان و مورچه (انسان ،طبیعت ،معماری)

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست فایل پاورپوینت تفاوت انسان و مورچه (انسان ،طبیعت ،معماری) می باشد. این فایل شامل ۲۸ اسلاید قابل ویرایش و بسیار ارزنده و مفید می باشد. و در غالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از فروشگاه سایت مهر فایل خریداری و دانلود نمایید.

معرفی مورچه

  مورچه (formica) حشره‌ای است از راسته نازک بالان که تیره خاصی را به نام تیره مورچگان در این راسته بوجود می‌آورد. مورچه جانوری است اجتماعی و آن دارای گونه‌های بسیاری می‌باشد و مخصوصا برخی گونه‌های نواحی حاره مورچه‌های خطرناک و گوشتخوار هستند. در حدود ۸۰۰۰ گونه مختلف از مورچه‌ها شناخته شده است، مورچه‌ها حشراتی هستند که از نظر هوش و غریزه طبیعی کامل می‌باشند.

مطلبی هم در مورد مورچه های مهاجر بگوییم که چگونه از دسته های مختلف یک گروه واحد مشخص تشکیل شده است . طبق بر رسیهای یک دانشمند بنام فورل مورچه های مهاجر وقتی به جائی می رسند تقریبا دویست لانه مختلف می سازند که در هر کدام از آنها بیش از چهار پنج هزار مورچه زندگی می کنند و وسعت مصرف فضای آنها گاهی به دویست تا سیصد متر هم رسیده است .

مقایسه ابعادی مورچه و انسان

نسبت قد انسان به ارتفاع مورچه یعنی قد یک انسان معمولی ۶۴۸ برابر ارتفاع یک مورچه است. البته باید به این نکته توجه کرد که انسان بر روی دو پای خود در حال تعادل است ومورچه بر روی چهار دست و پای خود.

مقایسه ابعاد فضاهای انسان و مورچه:

۲۰۸.۳۳برابر  سبت عرض فضای مورد نیاز برای یک نفر به عرض فضای مورد نیاز برای یک مورچه

۲۰۱.۷۵برابر  نسبت عرض فضای عبوری دو نفر  نسبت به عرض فضای عبوری دو مورچه

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.